Happyland

Den enda anldeningen till varför jag skiver här är för att den viss person tjatar på mig. Uuundrar vem den personen kan vara. Hjärtat, ta åt dig!


Jag mår bra, nej man mår bättre än bra. Jag mår helt och hållet underbart.
Och anledningen till det är för att jag har världens bästa flickvän som får mig att må så bra så jag inte vet vart jag ska ta vägen emellanåt.
Hon får mig att känna mig speciell och värd allt.
Och inte nog med att jag får ha henne och kalla henne min. Hon ska dessutom flytta in hos mig tills vi hittar en ny större lägenhet som vi kan kalla våran.
Våran lägenhet, det klingar fruktansvärt bra i mina öron!
Så i mitten/slutet av Juli flyttar min fina hit och jag får ha henne på heltid så att säga.
Då behöver jag inte säga "Jag vill inte att du ska åka hem!" för då är hon redan hemma. Hemma hos mig, så som det ska vara.

Många säger att vi går för fort fram.
Och då vill jag bara säga..hur i helvete vet ni det? Hur vet ni vad som är fort för andra individer? Allt är så individuellt och olika. Och testar man inte så får man heller aldrig veta om det går eller inte.
Men jag har en sn stark känsla i bröstet att detta kommer gå hur bra som helst. Vi ska se till att det går hur bra som helst. Allt går bara man vill.


Nästa vecka har jag semester och då kommer hjärtat hit! Längtar alldeles för mycket för mitt eget bästa känner jag.
Men innan hon hinner komma hit så tar jag en sväng till stockholm på torsdag, åker dock hem redan på fredagen men jag får iallafall träffa mitt hjärta.

Sen så är det fan snart Pride! Kommer bli kalas! Vandrarhem med Emma, umgås med massor av trevliga människor och ha finaste Adéle i närheten hela tiden.

Det är bara bra saker på ingång. Väntar med spänning!

Kommentarer
Postat av: Em

Pride kommer bli awsome! :D VI kommer göra det awsome!

2012-07-02 @ 14:59:35
Postat av: Nettan

Sv: ATT det kommer bli! :D

2012-07-07 @ 07:42:35
Postat av: Cecilia

Javisst går det fort, men vad ska man vänta på? Jag tänker göra samma sak...blir fan inte yngre...
Skillnaden vore väl kanske om ni bägge hade barn i bagaget, då får man tänka annorlunda.

Fortsätta vara lyckaliga, låt det gå fort om NI vill det. LYCKA TILL hälsar ditt största fan ;)

2012-07-08 @ 01:34:17
URL: http://www.skrivarcenter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0