Skyll inte på praktikanten

Var på ett möte på jobbet igår och fick då reda på att jag skulle jobba med en praktikant idag på morgonen.
Jag hade ju inte lite panik och ångest inför det, nejnej.
Antar att chefen anser att jag är tillräckligt bra för att "lära" upp en annan som ska jobba lite på penisonatet.
Frågar ni mig så har hon FEL. Men mig frågar väl ingen.
Men aja det gick ju kalasbra så varför klagar jag.



Snart blir det till att springa ner i tvättstugan för att få lite rena och fina kläder som jag kan packa ner tills jag ska åka till finaste imorgon efter jobbet.
Käre värld vad en människa kan längta.
Trodde inte det var möjligt att kunna sakna en person så här pass mycket men ack så fel jag hade.


Give me your heart I will kill your pain
Hold my hand I will light up your way
Give me your world give me something to lean on
To lean on
I give you my heart I will always be true
I do anything I do it all for you
I give you my world shoulder is here for you to lean on
To lean on

If you are tired, just leap it off
If you are worried, just take it off
If you are lonely, just look me up
If you are down, I'll drag you up
If you get rejected, just don't give up
If you loose your arm, you just keep it up
If you are lonely, just look me up
If you are down, I'll drag you up



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0