Håll i hatten vänner och bekanta

Nu jäklar hade jag tänkt att det skulle bli en sjutusandes bildbomb för dem som har lust och tid till att cheka in mina teckningar som jag ritat.
Och detta är så bara ett "fåtal" av alla teckningar som jag har ritat men dock är det dem som jag är mest nöjd med och så.

Och förövrigt har jag inte ritat på flera månader..skulle tippa på upp emot ett halvår om inte mer.
Har tydligen kommit in i en period då jag tappat lusten helt att rita.
Men jag antar att det kommer nån period då jag börjar rita igen inom en snar framtid.

Och ännu en anedning till varför jag inte ritat på ett tag är för att alla pennor är hemma hos syster så då blir det lite svårt att rita.



Det är bara att klicka sig in på miniatyrbilden för att få se den i orginalstorleken.





Oh my gash! Det tar aldrig slut..








Är ni fortfarande kvar?






Sådär ja! Det blev nååågra fler än vad jag hade tänkt ifrån början men ni överlever säkerligen.


Och om ni har förslag på vad jag kan rita så skicka gärna iväg en eller två kommentarer.
För här har ni en person med noll fantasi, som har sjukt svårt att komma på vad jag ska rita, vilket förhindrar hela processen en hel del.
Så det skulle underlätta att få lite tips tills jag fått hem några pennor och kan sätta mig ner och rita.



Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

så jävla duktig äru! :d

ioch vadå störda, vi är as coola :D

2011-11-21 @ 20:24:41
URL: http://tofflor.blogg.se/
Postat av: H

Grym! :)

2011-12-11 @ 20:52:45
Postat av: Nettan

Tackar! :)

2011-12-11 @ 21:01:59
URL: http://findingyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0