If home is where you are, home is to far away

Åkte då till Uppsala och firade morbror Anders idag med familjen. Tog en tur ner på stan. Mycket fint väder, god mat, kakor, tårta, glass och jordbubbar! Helt okej dag med andra ord.

Och påväg hem ifrån Uppsala idag så kom vi bakom en tankbil och en personbil som körde väldigt sakta, tillslut kom pappa om dem och så bara efter en liten stund så tvingar mamma pappa att köra in mot kanten för att hon måste kissa. Och när vi väntar på att mamma ska bli klar så kör tankbilen och personbilen om igen! Haha det kändes som vi var med i "Vi hade iallafall tur med vädret."
Och en sak som gjorde att det hela blev en aning roligare...(om jag viskar så vet inte mamma att jag har sagt det) hon kissade mitt i sina byxor. Jag tror det är bara mamma som skulle kunna lyckas med det.


Syskonen stirrblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0