Efter regn kommer solsken

I går så åkte jag och syster iväg och köpte en engångsgrill, korv och marshmallows och åkte sen vidare till stugan och satte oss i kvällssolen. Det var riktigt awesome!

Igelkotten som bor där kom och hälsade oss välkommna också. En trevlig krabat det där.
Vi "tävlade" också om vem som kunde få in flest marshmallows i munnen. Jag fick in 7 stycken innan jag satte i halsen och fick lov att hosta upp allt. Jag höll på att avlida! Hemskt.


Vad är det med mig och blommor egentligen?!


Nästa club kak-kväll är den 9 Juli och jag är grymt taggad! För jag kommer att få träffa en sjukt härlig och fin person då. Och varför ska alla jag börjar gilla heta samma sak? Det blir ju så jäkla problematiskt!
Och just för tillfället är hon i norge och jobbar...värsta långt bort :(

Och på tal om norge så har jag allvarliga funderingar på att vilja börja jobba i norge! Jag har ingen aning om hur det ska gå till att få jobb där men det kanske löser sig på nått vis när jag träffat Emma.
Jag håller tummarna för ett och annat iallafall.



If she's amazing, she won't be easy.
If she's easy, she won't be amazing.
If she's worth it, you won't give up.
If you give up, you're not worthy.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det låter som om att du och igelkotten tävlade.

Hur många marshmallows fick han in i munnen?

2011-06-20 @ 23:21:35
URL: http://jennifercarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0