We're almost like a nation of fools

Jahapp, första snön för denna vinter kom igår! Blev som ett litet barn!
Men nu är det bara slask så det är inte fullt lika trevligt måste jag säga.
Då är jag hellre utan, ska det vara snö ska det vara mycket snö och inte nå jäkla slask.


Och det är inte långt kvar till jul och jag har knappt köpt nå julklappar..känns mindre bra!
Paniken börjar infinna sig.
Men det löser väl sig så småning om skulle jag tro. Ungefär som allt annat bara man andas och tar det lugnt.






Jag är nordeuropas största mes men det hindrar mig inte attt göra saker som jag vill göra!



Kommentarer
Postat av: Marie

Angående att vara en mes så säger jag som Nasse: det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd! :)

2011-12-11 @ 20:40:36
URL: http://chimairanblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0