TENS

Idag så väckte mamma mig genom att ringa hem till mig klockan 09.00 och frågade om jag ville med och köpa en ny tv till mormor och morfar och det ville jag gärna ^^ det blev en 32" tv om vi undrade :P

Sen så bjöd mamma och pappa på julmat 8D namnam hjälpe även mamma att baka och rulla miljarder negerbollar eller chokladbollar det får ni avgöra ^^ och några åkte in i munnen också (a) ooops...

hahaha och jag testade även mammas Tens-apparat xD och ni vet kanske den där videon på youtube när Tim testar tens hur mycket hans arm flyger och har sig :P och det kan jag säga att det gjorde inte min x) jag hade på så högt som jag kunde, alltså så högt jag klarade smärtan hahaha xD hur mycket måste inte han ha på då?!?!?
haha jag testade att ha en på armen först, inte så jätteskönt det var även på armen som jag klarade att ha högsta styrkan :P sen på fingertopparna, och FAAAN vad ont det gör att ha den på fingrarna! o.O och sen i pannan ahhaha och det gick inte heller att ha så högt xP det känndes som om jag fick huvudvärk när jag hade den på mig xD hade även den på handen och jäklar vad handen blev missbildad när man hade ganska hög styrka xP haha men nu har jag testat det och mamma och pappa sa att jag såg jävligt dum ut men det bjuder jag på ^^

-----------------------------


Klockan 18.00 ska jag då gå på Avatar! LÄNGTAR! 8D


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahah! Tans saken är ju jätte rolig! har aldrig vågat testa själv :P min pappa har en sån ^^ AVATAR <3333333 GLÖM NU INTE BILJETTERNA FÖR GUDSSKULL!

2009-12-21 @ 20:00:45
Postat av: Nettan

hahaha du måste testa nån gång! xP

Jag kom ihåg biljetterna! Yaaay! Avatar var helt AWESEOME! :D <3<3<3

2009-12-21 @ 23:58:40
URL: http://Http://Findingyou.blogg.se
Postat av: Stephanie

Sv. ehmm... ja.. förhoppningsvis är det ngt i (aa)

2009-12-22 @ 20:10:42
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0