Glömsk?!

Är det någon som vill köpa två oanvända biobiljetter till Avatar sen igår?
Hur kan man glömma biobiljetterna när man ska på bio?!
Det är ju som att glömma fiskespöt när man ska fiska!
Åhh! Jag är så besviken på mig själv, så jag börjar grina varje gång jag tänker på det.
Det är säkerligen väldigt lite att haka upp sig på MEN för mig är det en stor grejj!

Och när man äntligen ska träffa en vän (har inte träffat vänner på flera år) så sumpar man den chansen!
Det väl inte är meningen att jag ska få träffa mina vänner...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Klart vi ska träffas igen! Vi kommer göra det, jag lovar :D <3

2009-12-19 @ 12:29:35
Postat av: Stephanie

Det är visst meningen att du ska träffa dina vänner men gud vill bara retas med dej .. kanske? (aa)

gud e elak............



sv: jag trodde typ han var 18 eller 19 eller ngt sånt xD

2009-12-19 @ 13:28:07
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0